top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Hadice a Lev - 1. Kapitola

Aktualizováno: 14. 3. 2021

Fanfikce o Hogwarts.cz - autor: Suzzy Blackwood


Vítejte, přátelé, u první kapitoly fanfikce Hadice a Lev. Doufám, že se vám bude líbit! - SB

K psaní fanfikce mě přivedla madam Veronica Narcissa Williamsová, takže všechny případné díky náleží jí.



Na začátku:


Jmenuji se Suzzy Blackwood. Je mi jedenáct let a dnes je můj první den v Bradavicích. Jsem si jistá, že budu ve zmijozelu, protože tam už od pradávna chodili všichni moji předkové.

Poznala jsem se po cestě expresem s jednou šmudlou, jmenuje se Sarah Thompson, je asi trochu šáhlá ale jinak fajn, ve vlaku jsem zahlédla jednoho krásnýho kluka, jen bohužel to vypadá, že je z nebelvíru a rodiče by mě zabili kdybych domů dotáhla cokoliv jiného, než hada, ještě spíš, když by to byl lev. Ve vlaku se mnou seděl jeden moc fajn kluk, jmenoval se Blake Towerell, takovej spíš tišší kluk, ale moc hodnej a taky vůbec není k zahození a navíc mám pocit, že Papá má s rodinou Towerellů nějaký kšefty, takže by to hrálo rodičům do karet, i když proto s nikým v plánu chodit nemám. Blake je z třetího ročníku, třeba by mě toho mohli spoustu naučit… No, potom, co mě slavnostně přijali k hadům jsem šla spát, byl to skvělý večírek v kolejní místnosti, jen budu muset plnit nějakou salazarovu přísahu, budu v ní snad nejlepší, papá říkal, že v ní byl úplně první, nechci ho zklamat.




Dva týdny po večírku:


Dneska jdu s Blakem ke Třem košťatům. Moc dobře si rozumíme a je dobře se mi s ním povídá, ale pořád mi v hlavě běží vzpomínka na toho kluka od červených. Budu muset zjistit alespoň to, jak se jmenuje, ať mu tak nemusím přezdívat.

Setkali jsme se s Blakem u Tří. A to i přesto, že jsem jen prvačka. Papá si totiž na Panu řediteli vymohl propustku pro mě do Prasinek, protože když se dozvěděl, že chci k Rosmertě kvůli rande s Blakem tak ho nešlo zastavit.

Přišli jsme do hostince a viděla jsem, že stůl před Blakem rezervovaným stolem, okupoval ten kluk z vlaku. Koukl se na mě a usmál se. Díky tomu jsem se začala lehce červenat, ale protože mě doma moc dobře učili jak všechno skrýt, nebo jako neučili, ale tak chápete to se člověk v rodině zmijozelů prostě naučí, tak jsem to zakryla. Blake si toho snad nevšiml, jinak by to mohl říct doma a jeho rodiče by to řekli mým rodičům a ja bych měla malér.




Po rande:


Když jsme s Blakem odcházeli, ten kluk co se mi tak líbil se také zvednul ze židle a šel platit stejně jako my s Blakem. Při cestě jsem do něj malinko strčila a pak schválně upadla. Předstírala jsem, že mě hrozně bolí koleno od pádu. Ten kluk se ke mně sehnul, omluvil se a potom se mi představil jako Pitrys Monty. Jaké krásné jméno, ach jo.

Blake se ohradil, ať mě jako nechá na pokoji a pak mě zvedl a odnesl do hradu na ošetřovnu. Cestou jsem mu schválně vypadla z náruče, aby paní Oříška nezjistila o mojí přetvářce. Pak se se mnou Blake rozloučil a já zůstala sama na ošetřovně, protože jsem si při pádu asi vyhodila koleno. Když už jsem spala, ucítila jsem na ruce podivné teplo, lekla jsem se a rukou flákla do prázdnoty. Když jsem se rozkoukala, ležel na zemi omdlelí Pitry. Seskočila jsem za ním z postele a probudila ho. Pak mi došlo moje zničený koleno a začala jsem brečet bolestí, ale i když jsem se snažila to skrýt, nestihla jsem to a on si toho všiml. Kouknul se na mě a pak mi zvedl ruku k tváři a palcem mi otřel tvář. Kouknula jsem se trochu dolů a on mi tvář zvedl pomocí ukazováčku jeho ruky.



P: „Taková krása by se neměla přece skrývat, ty jsi Suzzy že?"



Zeptal se a mě se začali podlamovat kolena i když jsem stále ležela na zemi.



Já: „Ano, to je moje jméno a ty jsi Pity, ten hezkej kluk z vlaku."


P: „Cože? Jakej kluk z vlaku, poznali jsme se dneska, ne?"



Okamžitě jsem se v duchu praštila do čela a radši jsem rychle ukončila rozhovor, vylezla na postel a řekla dobrou noc a on odešel.




O pár dnů později:


Papá trval na tom, že začnu chodit s Blakem. Mě to nevadí, mám ho ráda a tak, ale stále mám v hlavě ten večer na ošetřovně s Pitrym. Myslím, že ho miluju, ale prostě si nejsme souzeni. Blake je moc fajn, za pár dní by měl být ples, protože nějaká úča má narozky a říďa jí balí, nebo aspoň to se na hradě tvrdí. Jdu dneska se Sarah vybírat šaty, jsou z nás bff, když jsme v obchodě uviděla jsem jedny úplně nádherný smaragdově zelený šaty, mají dlouhý rozparek až nad koleno a kolem pasu přes hrudník a kolem krku je obtočený stříbrný had. Koupila jsem je. Sarah si koupila černé se stříbrnými tečkami na sukni a balkónovými rukávy. Budeme krásný. Zatím mě Blake nepozval, ale protože spolu chodíme si myslím, že to brzy udělá. Na ples se těším, moc mě baví tancovat a i to umím.




Dva dny před plesem:


Dneska jsem šla kolem tří košťat, abych koupila nějaký dárek tajně pro Pitryho, když jsem zahlídla, jak si Sarah a Blake dali pusu v Hostinci, vlítla jsem tam a pěkně je oba seřvala a pak jsem běžela do svojí komnaty a tam brečela. Hned jsem to napsala našim a oni odepsali že už mají smlouvu s Towerellovými, takže už bych s ním stejně chodit nemusela. Půjdu na ples sama, ale ani s jedním už nechci NIKDY mluvit. Sešla jsem po nějaké době dolů z komnaty a prošla kolem těch dvou hrdliček, který se mi to snažili vysvětlit nebo co, ale já je neposlouchala. Na chodbě jsem narazila na Pityho. Byl už večer a byli jsme sami na chodbě a já do něho narazila protože jsem přes slzy neviděla. Chytl mě za pas abych nespadla a kouknul se mi do oči. Koukla jsem se na něj a pak jsem se mu zadívala do očí. Netuším, jak se to stalo, ale najednou jsme byly uprostřed vášnivého polibku. Pak jsme se od sebe odtáhli a já spadla. On se chvíli smál a potom mě zvednul. Zeptal se, jestli bych s ním šla na ples.


Já: „Promiň, ale to nejde, Papá by mě zabil."


P: „A zatancuješ si se mnou aspoň?"


Já: "Jasný budu se těšit"


A pak jsem s úsměvem odběhla do kolejky a spát.




Den před plesem:


Blake mě zamknul s Fritolem (Sárinou) v kumbálu. Saruš mi všechno vysvětlila, Blake a ona spolu byli už před bradavicemi, ale jeho rodiče chtěli aby chodil se mnu kvůli obchodu s mými Papá a Mamá. Odpustila jsem jim, protože mám Fritolku ráda a moc mi chyběla a Blake je super kámoš. Takže zase všechno dobrý, ale Sarah mě viděla včera s Pitrim, protože za mnou běžela, aby mi to vysvětlila a teď říká, že bych to měla říct našim, ale já prostě nemůžu.




Den plesu:


Dneska je ples, šla jsem sama, ale teď tancuju s Pitrym, nikdo ni nás nevšímá, ale najednou vidím, že do velký síně přišli Papá a Mamá a jdou přímo ke mně, když tancuju s Pitrym. Papá mě vzal za ruku a odvedl mě ven. Seřval mě, co si jako myslím, že dělám, když chodím s nebelvírem. Pitry přišel a vrazil Papámu do huby. Utekli jsme s Pitrym do mojí komnaty a já už s rodiči nechci mít nic společnýho, miluju Pitiho a tak to zůstane. Poděkovala jsem Sarah že jim to řekla a otevřela mi oči.


Tak, tady nám končí 1 kapitola. A na co se můžete těšit v kapitole příští? Zjistíme, jak zareaguje milovaný naší hlavní hrdinky na nově objeveného sourozence. Čtěte 2 kapitolu H&L!





139 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page