top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Rozhovory s hlavními hrdiny Hadice a Lva - Blake Towerell

Aktualizováno: 12. 3. 2023

Co si myslí jedna z hlavních postav fanikce Hadice a Lev Blake Towerell o samotné fanfikci? Líbí se mu? Nebo snad ne? To vše a mnohem víc pro vás zjistila naše skvělá Olivie Kelliová, tak jen račte číst!




S Blakem jsme se sešli u tří košťat, abych ho mohla vyzpovídat a zjistit, co on sám si myslí o fanfikci Hadice a Lev.


Olivie K.: Ahoj Blakeu, děkuji, že sis na mě udělal čas. Můžeme začít?

Blake: Ahoj Oli, jasně, jen se ptej.


Olivie K.: Čteš fanfikci? Pokud ano, baví tě ji číst? - vyzvídá -

Blake: Ano, čtu. Sice fanfikce nejsou zrovna úplně můj šálek čaje, ale zrovna Hadici a Lva, která se odehrává u nás na hradě, si rád přečtu.


Olivie K.: Je něco, co bys na fanfikci pozměnil? Něco smazal, napsal jinak, přidal?

Blake: Asi ne, já sám fanfikci v životě nepsal, takže nemám tušení, jak ji správně psát.


Olivie K.: Kdybys měl fanfikci ohodnotit číslem na škále od 1-10, kdy 10 je úplně nejlepší, kolik bys fanfikci dal? - usměje se -

Blake: Upřímně nevyznám se v hodnocení fanfikce, protože je normálně nečtu. Ale Hadice a Lev se mi líbí, dal bych 9.


Olivie: Moc by nás zajímalo, nakolik se Blake Towerell z fanfikce Hadice a Lev podobá právě tobě? Je něco, co ty máš a tvá fanfikcová verze nemá a naopak? Myslím povahové vlastnosti apod.

Blake: Nepřišlo mi, že by ve fanfikci bylo tolik prostoru, aby se postavy pořádně projevily. Ale zatím mi jeho chování přijde celkem podobné mně.


Olivie K.: Momentálně jsi ve fanfikci ve vztahu s hlavní hrdinkou, Suzzy. Líbí se ti tahle změna vztahu? Nebojíš se, že tím pro tebe nastanou horší časy? Všichni přece víme, že kolem Suzzy se celý příběh točí a autorka má zcela zřejmou oblibu ve zvratech. - zasměje se -

Blake: Tam ani není tak důležité, jak se to líbí mně, ale jestli se to líbí autorce a příběh se odehrává, tak jak ona chce. Ale jinak si myslím, že určitě ještě nějaký zvrat přijde.


Olivie K.: Kdyby sis sám mohl vybrat, jakou postavou ve fanfikci bys byl?

Blake: Uff, tak tahle otázka mě celkem zaskočila. Asi bych byl sám sebou.


Olivie K.: A nakonec, máš ty sám pro fanfikci vymyšlený nějaký svůj vysněný konec? Nebo je ti to v celku jedno? - přemýšlí, co Blake řekne -

Blake: Asi je mi to celkem jedno. Suzzy určitě vymyslí něco skvělého!


Olivie K.: Dobře, děkuji! To je za mě vše, ještě jednou děkuji za rozhovor.

Blake: Bylo mi ctí. - usměje se -



Doufám, že se Vám tento článek líbil dozvěděli jste se přesně to, co jste chtěli zjistit o Blakovi a jeho názorech na fanfikci Hadice a Lev!


Z redakce HogPadu: Olivie Kelliová


74 zobrazení0 komentářů
bottom of page