top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Hadice a Lev - 5. Kapitola

Aktualizováno: 2. 11. 2021

Fanfikce o Hogwarts.cz - autor: Suzzy Blackwood

Jak vypadal následující den po svatbě se můžete dočíst zde!


Den po Valentýnu:


Včera jsem na hostině potkala dvě super nebelvírky, Lucy Winter a Miru Jay Michaels. Bavily jsme se o všem možném, vážně skvěle se s nimi povídá. Zjistila jsem, že se Lucy líbí jeden mrzimor, Meth von Prag se myslím jmenuje. Mira se snaží jí pomoct na něj udělat dojem a nějak ho získat. Víte, co jsem si taky na hostině všimla a hrozně mě to zarazilo? Blake a Sarah spolu vůbec netančili! Místo toho si vzal Fritolérii do parády Fao, zřejmě mu bylo líto, že si Sáruš nemá s kým zatancovat, i když nevím, při ploužáku mi přišlo, že byli hodně blízko... Blakea jsem pak už neviděla, zeptám se ho, jestli se něco stalo. Úplně největší překvapení ale bylo, když madam Ansí přišla ruku v ruce s úplně hrozným fešákem, netuším, kde takovýho chlapa našla, ale wooho. Moc jí ho přeju, snad je šťastná. Budu se jí muset zeptat, jak se jí to povedlo!


Vyrážím teď za Blakem, snad není nemocný nebo tak něco. Když jsem došla k chlapeckým komnatám, už na chodbě to hrozně páchlo. No fuj, čuňata. Došla jsem tedy až ke dveřím se stříbrným nápisem: Blake Towerell a Jasper Flemont Forest. Zaťukala jsem a po vyzvání vstoupila. Vešla jsem do pokoje, který smrděl ještě o trochu víc než chodba, kluci leželi na postelích, něčemu se hrozně smáli a byli v teplákách a volných tričkách. Až teď mi došlo, že jsem je snad nikdy neviděla v ničem jiném, než v uniformě a smokingu. Takto najednou vypadali o dost milejší. Netuším, o čem si až doteď povídali, ale Blakeovi bylo zřejmě dobře. Stejně jsem požádala Jaspera, jestli by nás nechal chvíli s Blakem o samotě. Jaspere na nás jen šibalsky zamrkal a odešel. To je osel, ach jo. Blake se na své posteli posadil a nabídl mi, abych si sedla do křesla, které v pokoji měli.


Já: „Ahoj. Asi se divíš, proč s tebou chci mluvit," odmlčela jsem se a koukla na Blakea, „jde o včerejšek, stalo se něco? Odešel jsi brzo a vůbec jste spolu s Fritolébem netančili."


B: „Víš, nečekal bych, že si toho někdo všimnešt, ale mohlo mě napadnout, že ty máš oči všude." usmál se na mě a pak pokračoval, „Víš, mezi mnou a Sarah to je teď špatné, myslím, že se zamilovala do Faolana a navíc vím, že on má rád ji. Navíc já sám si nejsem svou láskou k ní už jistý..."


Já: „To mě mrzí, hlavní je, abyste byli oba šťastní. Fao a Friti opravdu vypadají zamilovaně. A proč si nejsi jistý? Začal se ti líbit někdo jiný?" zeptala jsem se a doufala, že v mém hlase nebylo slyšet, že doufám, že se mu opravdu líbí někdo nový, někdo hodně konkrétní.


B: „Ano, je tomu tak," zvedl se z postele a přišel ke křeslu, na kterém jsem seděla. Poklekl před něj a řekl: „jedna úžasná dívka, s očima všude, která je zrovna teď v mém pokoji."


Hrozně jsem se začervenala, sklopila pohled na svoje ruce, které jsem měla položené na nohou. Pak mě za jednu z nich Blake vzal a podíval se na mě tázavým pohledem.


Já: „Víš, taky se mi líbíš. Jsi moc hodný a vždy tu jsi, abys pomohl ostatním." řekla jsem a usmála se.


On se na mě také usmál a políbil mě. Byl to něžný polibek. Když naše chvilka pominula, odtáhla jsem se a řekla jsem mu s úsměvem, že už budu muset jít. Když jsem vyšla ze dveří v podstatě jsem vrazila do Jaspera, který nás celou dobu odposlouchával, ten se na mě ušklíbl a mrknul. Jen jsem se usmála, protočila oči a zmizela co nejdál od toho smradu. Musím ještě zajít za Sarah a potom za Lucy s Mirou. Když jsem po nějaké době hledání našla Sarah ve Velké síni, povídali si s Faem. Přisedla jsem si k nim a oni se na mě podívali a usmáli se.


Já: „Ahoj Sarah, Fao, chtěla bych jen na minutku mluvit s oběma z vás, o samotě, šlo by to?"


S a F: „Jasně." řekli naráz.


Nejdřív jsem si promluvila se Sarah, opravdu byla do Faa zamilovaná, takže ji zpráva o mně s Blakem nijak nezarmoutila. Pak jsem si promluvila s Faem a ten opravdu měl Sarah rád, tak jsem mu řekla, že ona jeho taky a že jim to schvaluju, jako nejlepší kamarádka i jako nevlastní sestra. Když jsem odcházela z VS, viděla jsem, že už se drželi za ruce. Vydala jsem se hledat Miru a Lucy. Byly venku i s dalšími dvěma holkami z nebelvíru, Oliviou Kelliovou a Carol Fortes. Olivka i Carol jsou fajn, jen Oko, jak říkáme Olivii, je hrozná bludička. Tahá lidi neustále k jezeru, aby společnými silami jezero vyčistili. Carol je super kámoška a umí dobře naslouchat. Chvíli jsem se s nimi bavila, když mi došlo, že Lucy se mnou vlastně nemluví a smutně se na mě kouká. Když jsme se rozcházely, počkala jsem, až budeme jen my dvě a Mira a zeptala jsem se jí, co se děje.


L: „Víš, dnes za mnou přiletěla sova s tím, že je do mě zamilovaný Pitry, já ho nechci, líbí se mi Meth, ale vím, že ty Pitryho miluješ a nechtěla jsem ti ublížit."


Já: „Milovala. Náhodou mám skvělou novinu. Dala jsem si pusu s Blakem, Sarah chodí s Faolanem."


M: „To je skvělý Sue! Blake je fešák!"


L: „Dobře, Pitrymu se teď vyhýbám, nechci ho odkopnout..."


Já: „No jo, tak já zas letím děvčata, jdu se najíst a pak razím za Rose s Japerem."


M: „Však my jdeme taky do Velké síně."


L: „Jojo, půjdeme spolu."


A tak jsme šly, když jsme došly do Velké síně, stál před Pitrym nějaký mrzimorský kluk a nahlas mu vyznávalsvou lásku. Lucy to viděla a hned běžela a Mira za ní. Asi kvůli tomu, že nechtěla Pityho potkat. Když jsem dosedla, zeptala jsem se Blakea, kdo je ten jezevec, co opěvuje Pitryho.


B: „To je přece Meth." řekl Blake a mně bylo jasné, proč Lucy utekla, ale už jsem nebyla s to ji dohonit.


Tomu říkám zamilovaný trojúhelník přátelé, hrůza. No nic, nemám čas počkat do konce a zjistit, co Pitry odpoví. Běžím i s Blakem do naší kolejky a jen co tam přijdu, vidím, že Rose stojí uprostřed a Jasper před ní klečí na jednom koleni.


J: „Rose, nedokážu si bez tebe představit život, bohužel, na svatbu jsme moc mladí, ale slíbíš mi tímto, že až vyrosteme, tak se vezmeme?"


R: „Ano! Miluju tě, Jaspere."


J: „Taky tě miluju, Rose."


Jasper se zvedl, navlékl Rose na prsteníček prstýnek a políbili se. Rychle jsem to vyfotila na démonka, tohle ještě jednou rádi uvidí! Už je pozdě večer, tak jim velmi pogratuluji, sdělím jim novinu o mně a Blakeovi a o Sarah s Faem a po chvíli povídání si jdu do své komnaty spát.




Pohled madam Dawsonky:


Hm, nějak je tu až moc lásky ve vzduchu, třeba si s nimi trochu pohrajeme. Moc se mi líbí, jaký krásný trojúhelník se nám tu utvořil, nejmíň jeden z nich prostě musí skončit se zlomeným srdcem. Musím to povědět Any a zkusíme se vsadit, kdo komu zlomí srdce. Teď jdu pracovat na semináři. Chudáčci sovy, ty děcka s nimy furt hází a ubližují jim, to prostě musí přestat.



Zdravím, doufám, že se vám kapitola líbí! Příště se dozvíme, co má madam Any v plánu a můžeme se těšit i na pokračování Žabutiho jezera!






53 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page