top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Hadice a Lev - 3. Kapitola

Fanfikce o Hogwarts.cz - autor: Suzzy Blackwood


Tady je slíbené Valentýnské drama! Třetí kapitola vám nabízí spoustu nového!





Valentýn:


Dneska je Valentýn, den lásky, mě nikdo nechce. Víte, co jsem zjistila? Že Pitry nežárlil na Faolana, ale na mě, zřejmě se mu líbí Fao. Celý den za ním posílal trpaslíky s básničkami. Faolan s ním odešel z Velké síně do komnaty a asi si tam povídají, co já vím. Fritolka s Blakem jsou stále jako na jehlách, baví se spolu trochu, ale Blake tvrdí, že by se Sarah nenechala tak dlouho líbat, kdyby se jí Pitrys ani trochu nelíbil. Ve Velké síni je teď rozruch, všude samé valentýnky a srdíčka. Po asi dvou hodinách jsem si všimla, že do síně vstoupil Fao, šel za ruku s Pitrym! Coto jako má být?!

Sledovala jsem je a pak jsem se z nudy koukla k učitelskému stolu a zjistila jsem, že je s naprostou nechutí sleduje také madam Ansí, viděla jsem jí zavolat si nějakou sovu a napsala něco na pergamen. Sova odletěla. Mezitím se uprostřed síně strhla hrozná hádka mezi Marisou a Markem, dva mrzimorové co spolu chodí. Co jsem tak pochopila, Mark flirtoval s nějakou holkou z havraspáru a Marisa byla hrozně naštvaná. Nakonec to skončilo tak, že Marek seděl za horou jídla, brečel a cpal se, protože se s ním Marska rozešla, vůbec se jí nedivím. Najednou přiletělo do síně asi miliarda sov a jedna přistála hned vedle mě.Byla to sova pro Fritolínu. Fríťa se strašně divila, ale já ne, tušila jsem, od koho ta sova asi je. Ale ne, myslela jsem že bude od Blakea, ale když Sarah sovu otevřela přečetla jsem si v ní, že je od Jaspera. Taky přiletěla sova Pitrymu, ten sově vzal dopis a přečetl si ho, odskočil od Faolana a běžel ke stolu fialových, poklekl před madam Ansí a začal jí líbat chodidla, nikdo neví co v tom dopise bylo ale jakože... Po chvilce k nám přišel Jasper, zeptal se Sarah, jestli dostala sovu a přečetla si ji. Fritolína hrozně zrudla a přisvědčila. Jasper se omluvil, řekl že jeho city už pro ní neplanou, že miluje a chodí s Rose. vV tom přišel Blake a dal Jasperovi facku za to, že byl na Sarah hnusnej a pak ji políbil. Už spolu zase chodí, Blake a Jasper jsou v pohodě, Jasper Blakea chápe. Madam Ansí se naštvala na madam Žábu, protože madam Žabička jí řekla, že si nemyslí že je správné chodit se studentem. Madam Ansí začala o madam Žábě, tvrdit že žabky jí ona sama a vždycky je studentům vezme, aby je mohla mít pro sebe. Potom musím zjistit kolik je na tom pravdy. Já k Valentýnu zatím nic nedostala, takže jdu zjistit jak to s žábami a madam Žábou je. Madam Žabka po obvinění nasupeně odešla a tak běžím za ní. Chvíli jsem jí pozorovala a pak jí vnikla do kabinetu když se nedívala. Žáby tam byly naprosto v pořádku, tedy naprosto až na to že byly navlíknuté do baleťáckých oblečků a na stěně byl vyvěšený obrovitánský ručně malovaný plakát s nápisem Žabutí jezero. Rychle jsem vytáhla démonka a celý to blejskla. Přiběhla jsem do Velké síně za Faolanem a on tam nebyl. Tak jsem šla za těma hrdličkama Rose s Jasperem a Blakem s Fritolářem a ukázala jim tu fotku. Rozhodli jsme se, že se necháme změnit v čokoládové žabky a budeme nacvičovat s nimi. Zašla jsem do Faovy komnaty a našla jsem ho tam broukat si písničku„All by myself” a smutně se usmíval. Když mě viděl začal se mi omlouvat.


Já: „Prosím Tě, za co se omlouváš?"


F: „Víš, my to s Pitrym jen hráli. Teda já to hrál, on nevím, ale chtěl tě žárlivostí získat zpět a pak mu najednou písla madam Ansí a zbytek jsi viděla..."


Já: „To je jedno. Hlavně že je šťastnej. Stejně už se mi líbí někdo jiný."


F: „A kdo, ségra?"


Já: „To je tajemství bráchan"


Tím skončila naše konverzace. Já potom odešla do svojí komnaty brečet, protože mě nikdo nechce. Tam jsem si pouštěla zamilované filmy a klopila do sebe všechno co se dalo jíst a dosáhla jsem na to.




Pohled z vyšší dimenze:


Všechen ten rozruch sledovaly ze stínu světla našeho světa dvě postavy, v bájných bájích se jim přezdívá jako Any a Dawsonka. Mají moc přetvářet dějiny, vytvářet světy, dávat do Velké síně jídelníčky úžasných studentek a dělat co se jim zlíbí protože vládnou vesmíru a mají hrozně rády sovy. Koukali se na dění v Bradavicích a smály se. Že by se na to šly podívat z větší blízkosti?


A co se bude dít dál? To si budete muset přečíst v nadcházející kapitole!




16 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page